Προγραμματική και Απόλυτη Μουσική

     Θέλησα να εμπλουτίσω λίγο το κεφάλαιο Εικόνα και Ήχος του βιβλίου της Γ' γυμνασίου και άδραξα την ευκαιρία για να τους μιλήσω για την Προγραμματική και Απόλυτη μουσική... Να καταλάβουν τη διαφορά μέσα από την ακρόαση κομματιών στην παρακάτω άσκηση! Επέλεξα ένα cd κλασικής μουσικής από την προσωπική μου δισκοθήκη που περιείχε έργα από διάφορες μουσικές περιόδους και ξεκινήσαμε την ακρόαση αποσπασμάτων και την απάντηση των ερωτήσεων.
Η ελευθερία που υπήρχε στις ανοικτού τύπου (κατά πλειοψηφία) ερωτήσεις, επέτρεψε στους μαθητές να αφήσουν ελεύθερη τη φαντασία τους...και να καταφέρω να τους κάνω να ακούσουν και να "συμπαθήσουν" την κλασική μουσική που τόσο αποστρέφονται οι περισσότεροι.

    Παραθέτω το  Φύλλο εργασίας που χρησιμοποίησα.
Οι ερωτήσεις αφορούν το συγκεκριμένο cd που γράφω στην υποσημείωση, και φυσικά μπορούν να αναδιατυπωθούν σύμφωνα με αυτό που θα επιλέξει ο κάθε συνάδελφος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και κάποια από τις έτοιμες playlists που υπάρχουν στο YouTube.

------Η 2η δραστηριότητα είναι η αγαπημένη των παιδιών!!!! Στα video που ακολουθούν, θα δείτε περισσότερο ή λιγότερο εμπνευσμένα ζωγραφικά έργα των μαθητών μου, οι οποίοι έδειξαν τεράστιο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό για το αποτέλεσμα και σίγουρα απόλαυσαν τη διαδικασία!
(Τα βίντεο τα έφτιαξα με MovieMaker)




                                                                   

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Break the Ice activities για καλή σχολική χρονιά!.... x 3!

Ethnic vs Παραδοσιακή Μουσική- δραστηριότητα ακρόασης

Τζαζ Μάρτης 22