Break the Ice activities για καλή σχολική χρονιά!.... x 3!

 


Είναι γεγονός! Η νέα μας σχολική χρονιά αρχίζει!!!

Πολλά χρόνια ήθελα να μοιραστώ μαζί σας δραστηριότητες με τις οποίες ασχολούμαι στα πρώτα μαθήματα... αλλά ποτέ δεν προλάβαινα να τις ανεβάσω έγκαιρα...και τις άφηνα στην άκρη!

Φέτος ξεκίνησα πιο ενεργά...για γούρι...για ομαλή σχολική χρονιά...για να ξεχάσω τις 2 προηγούμενες και να κάνουμε μια νέα αρχή! Μοιράζομαι μαζί σας λοιπόν τις δραστηριότητες που θα κάνω από αύριο και για όλη την 1η εβδομάδα με τους μαθητές μου στην Α',Β' και Γ' γυμνασίου!!


Α' γυμνασίου:

Φυσικά θα προηγηθεί καλωσόρισμα και συζήτηση για τους δικούς μας κανόνες που θα ορίσουμε στο μάθημα της μουσικής (σε άλλο post θα αναφερθώ περισσότερο στο θέμα..).

Το παρακάτω φύλλο εργασίας " Musical Me" που θα δοθεί, είναι για να γνωρίσω μουσικά τους νέους μαθητές μου που ήρθαν στο γυμνάσιο. 

Μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε ερωτήσεις ανάλογα τα ενδιαφέροντα σας!

Στο τέλος, αφού μου παραδώσουν τις φωτοτυπίες, θα επιλέξω τυχαία μια-δυο (ανάλογα το χρόνο που θα έχουμε) και θα ακούσουμε τα τραγούδια που έχει επιλέξει ο/η μαθητής/τρια σε αντίστοιχη ερώτηση.

 


Β' γυμνασίου:

Καλωσόρισμα και εδώ πρώτα με τους περυσινούς μαθητές. Θα μοιραστούμε τα νέα μας και τις μουσικές εμπειρίες του καλοκαιριού. Στη συνέχεια ομαδική δραστηριότητα!!

Στο φύλλο εργασίας δίνονται όλες οι οδηγίες για την ομάδα και τα βήματα που έχουν να κάνουν για την ολοκλήρωση της δραστηριότητας.



Το ηχητικό κομμάτι θα το βρείτε ΕΔΩ

(Είναι απόσπασμα από το παρακάτω βίντεο, οπότε στην ουσία μπορείτε να αντλήσετε εκεί τις απαντήσεις)

https://www.youtube.com/watch?v=n1m4h79JZso&t=167s


Γ΄ γυμνασίου: 

Με το "καλημέρα" σας ...κριτική σκέψη και προβληματισμός από την πρώτη μέρα!

Στο φύλλο εργασίας* που θα δοθεί, οι μαθητές και οι μαθήτριες έχουν 1. να συζητήσουν για τη διαμόρφωση των μουσικών τους προτιμήσεων, 2. να ακούσουν 10 αποσπάσματα κομματιών ελληνικής μουσικής της τελευταίας 50ετίας+, 3.να διαλέξουν συνεργατικά 2 τραγούδια που αξίζει να μείνουν στο χρόνο ως κλασικά και να το αιτιολογήσουν, 4. να προβληματιστούν και να αναλύσουν τα "καλά" τραγούδια που επέλεξαν στην ακουστική άσκηση ότι αξίζουν. Θα ήταν πολύ εποικοδομητικό να δούνε και να συνειδητοποιήσουν αν τα τραγούδια που επέλεξαν οι ίδιοι πληρούν τα ίδια χαρακτηριστικά!




Το ηχητικό που συνοδεύει την δραστηριότητα ακρόασης θα το βρείτε ΕΔΩ
 
 Είναι τόσο γνωστά τραγούδια θεωρώ όλα...για αυτό δεν σας γράφω τις απαντήσεις. Αν τις χρειάζεστε όμως, ευχαρίστως.... let me know. 

Καλή μας επιτυχία!
-- δεν τις έχω πραγματοποιήσει κι εγώ...ελπίζω να αρέσει στα παιδιά!
Αν έχετε απορία ή κάποιο πρόβλημα στείλτε μου mail.

* Το φύλλο εργασίας βασίστηκε σε project του βιβλίου:


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ethnic vs Παραδοσιακή Μουσική- δραστηριότητα ακρόασης

Τζαζ Μάρτης 22