Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ- Εκπαιδευτική ταινία

        Άλλη μία ταινία εκπαιδευτικού περιεχομένου που μπορείτε να παρακολουθήσετε με τους μαθητές σας στο γυμνάσιο!!!  Αφορά τον Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ και μπορεί να προβληθεί στο πλαίσιο της ενότητας Ευρωπαϊκές Προδιαγραφές (Β' γυμνασίου) αλλά και στο πλαίσιο της Δ' ενότητας "ΥΦΑΙΝΩ ΚΙ ΑΛΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗ "  A,B στη σειρά (Α΄γυμνασίου). Η ταινία διαρκεί περίπου 50 λεπτά (κάνοντας 2-3 μικρές περικοπές μπορείτε να την προσαρμόσετε στη διδακτική ώρα των 40 λεπτών ή να αξιοποίησετε λίγα λεπτά από το διάλειμμα αν συμφωνούν και οι μαθητές!).     
Παρουσιάζει τη ζωή του Μπαχ στην Αυλή του Δούκα, την καταπίεση που δεχόταν για να συνθέτει κατά παραγγελία μουσική και να μην ασχολείται με δικές του συνθέσεις, και τον αγώνα του για ελευθερία έκφρασης. Είναι πολύ διδακτική, ευχάριστη και ακυκλοφόρητη ταινία στην Ελλάδα.
Bach's fight for freedom

❗❗στείλτε μου προσωπικό μήνυμα αν θέλετε την ταινία... έχει κατέβει από YouTube και λόγω μεγέθους δεν μπορώ να την ανεβάσω στο Blog


(τον υποτιτλισμό έχει αναλάβει ο συνάδελφος Βασίλης Μούσκουρης που επιμελήθηκε και τον υποτιτλισμό της ταινίας "Beethoven lives upstairs"--- περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε σε προηγούμενη ανάρτησή μου εδώ)


Συνοδευτικό υλικό:
Μπορείτε να πάρετε ιδέες για Φύλλα εργασίας που θα συνοδεύσουν την προβολή και την ενεργητική παρακολούθηση της ταινίας, στα παρακάτω link:
Ερωτήσεις προς απάντηση (αγγλικά)
https://www.teacherspayteachers.com/Product/Study-Guide-Bachs-Fight-for-Freedom-1150603 (δωρεάν download ερωτήσεων και απαντήσεων στην αγγλική γλώσσα)
Lesson plan


ΕΠΕΙΔΗ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΑΙΝΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ YouTube ΛΟΓΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ...
βρήκα αυτό το βίντεο μιας συναδέλφου για τον Μπαχ ( με μορφή παρουσίασης βέβαια και όχι ταινίας)

Εκπαιδευτικό βίντεο για J.S.Bach


Σχόλια

  1. Καλησπέρα σας. Παρακαλώ να μου στείλετε κάποιο σύνδεσμο για την ταινία καθώς και οποιασδήποτε άλλης παρόμοιας μπορείτε. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σας, πολύ βοηθητικά όλα όσα είδα! σας ευχαριστούμε!! θα ήθελα και εγώ την ταινία με κάποιο τρόπο. Tο email μου είναι giwrgosagg@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα μήπως θα μπορουσατε να μου στείλετε την ταινία? το μειλ μου είναι theovanessa828@gmail.com. Σας ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σας μπορείτε να μας στείλετε την ταινία ? Ευχαριστω το εμαιλ μας είναι 2ogymnasiovrilission@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα! Μήπως θα μπορούσατε να μου στείλετε την ταινία; Το mail μου είναι: nellimagn@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Break the Ice activities για καλή σχολική χρονιά!.... x 3!

Ethnic vs Παραδοσιακή Μουσική- δραστηριότητα ακρόασης

Τζαζ Μάρτης 22